טראמפ וקלינטון מובילים • ומיהו "הלוזר הגדול של הלילה"?

    אבל ההפתעה הגדולה נמצאת במפלגה הדמוקרטי. אחרי שכמעט הספידו את סנדרס היהודי, הוא ניצח בלא פחות מ-4 מדינות ונשאר בתמונה ובגדול. קלינטון נצחה אבל תאלץ "לבלוע את הרוק"
    שלמה ריזל No Comments on טראמפ וקלינטון מובילים • ומיהו "הלוזר הגדול של הלילה"?

    עם סגירת הקלפיות וסיום הספירה ברוב המדינות בהן נערכו הבחירות המקדימות לנשיאות ארה"ב בסוף השנה האזרחית עולה כי כצפוי טראמפ מוביל במפלגה הרפובליקנית וקלינטון בדמוקרטית • כל הפרטים

    אבל ההפתעה הגדולה נמצאת במפלגה הדמוקרטי. אחרי שכמעט הספידו את סנדרס היהודי, הוא ניצח בלא פחות מ-4 מדינות ונשאר בתמונה ובגדול. קלינטון נצחה אבל תאלץ "לבלוע את הרוק"
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם סגירת הקלפיות וסיום הספירה ברוב המדינות בהן נערכו הבחירות המקדימות לקביעת זהותם של מתמודדי המפלגה הרפובליקנית והדמוקרטית בבחירות לנשיאות ארה"ב בסוף השנה האזרחית עולה כי כצפוי טראמפ מוביל במפלגה הרפובליקנית וקלינטון בדמוקרטית.

    כל מפלגה ערכה בחירות ב-11 מדינות אחרות, כאשר ב-9 מהן ערכו 2 המפלגות בחירות וב-2 אחרות ערכה כל מפלגה בחירות לבדה.

    טרמפ ניצח כצפוי ברוב המקומות, אבל מי שמפתיעים בבחירות האלו הם דווקא טד קרוז שניצח ביותר ממדינה אחת וזכה הן בטקסס והן באוקלוהומה ומרקו רוביו שנחל כשלון צורב וזכה רק במדינה אחת – במיניסוטה. טראמפ ניצח במדינות הבאות – ארקנסו, ג'ורג'יה, אלבמה, מסצ'וסטס, וירג'יניה, ורמונט וטנסי. טראמפ שחושש מרוביו המוצג כבחירה האלטרנטיבית של הממסד הרפובליקני אמר על רוביו כי הוא "הלוזר הגדול של הלילה". נכון לכתיבת שורות אלו התוצאה עדיין לא ידועה בוויומינג ובאלסקה אם כי לא צפויות שם תוצאות דרמטיות וההערכה שטראמפ יזכה.

    אבל ההפתעה הגדולה נמצאת במפלגה הדמוקרטי. אחרי שכמעט הספידו את סנדרס היהודי, הוא ניצח בלא פחות מ-4 מדינות ונשאר בתמונה ובגדול. קלינטון נצחה אבל תאלץ "לבלוע את הרוק".

    קלינטון ניצחה בטקסס, וירג'יניה, ג'ורג'יה, אלבמה, מסצ'וסטס, טנסי, סמואה האמריקנית וארנקסו, וסנדרס ניצח באוקלהומה, בקולורדו, במינסוטה ובמדינה שבה היה מושל עד כה – ורמונט.



    0 תגובות